maandag, mei 31, 2010

over monsters en gedrochten

Je ziet ze overal, vaak kan je er ook niet om heen.ze lopen hand in hand, liefs heel erg innig. om misselijk van te worden. doe dat thuis op de bank!

stelletjes!

maar het mooie eraan is de gedachte wat ze in elkaar zien. Vanaf het terras kan ik er uren over peinzen. Na een tijdje bloeit zo'n relatie in mijn hoofd levendiger dan dat hij waarschijnlijk in het echt ooit gedaan heeft.

Soms zie ik de mooiste mannen hand in hand met en ontzettend gedrocht of anderzijds.. De mooiste dames met een monster aan haar zijde. (al moet ik eerlijk zeggen dat dat in mijn statistieken minder vaak voor komt dan de combinatie van een mannelijk stuk en gedrocht) daarmee komen we meteen bij de volgende categorie, het stuk & het mokkel, hij haar prins, zij zijn mokkel en prinsesje. stellen waarvan je ziet of denkt dat ze echt bij elkaar horen. Zij strak gekleed en hoog gehakt met een gouden ketting waaraan de naam Priscilla blinkt, hij een dikke schakelketting en O benen (want dat loopt zo lekker breed.) of; Zij zonnebril op, design jas met tasje. Hij pantalon met overhemd en suede van Bommels.) je zou Priscilla niet blij maken met een Pieter Bas. hij zou haar monster zijn, zij zijn gedrocht, dan is het toch maar goed dat Priscilla en Leroy elkaar gevonden hebben.

en ik zou op het moment niemands gedrocht en of prinsesje willen zijn, Op het moment ben ik gewoon liever Lieke. Dan hoor ik nog even niet in een hokje, en hoef ik me nog even niet af te vragen waar anderen mij plaatsen.
Anderzijds kan het ook heel fijn zijn om iemands prinsesje of mokkel te zijn. of iemand te hebben die voor jou een ware prins is Al is het alleen maar om heel trots hand en hand over straat te lopen! x lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten