maandag, mei 31, 2010

one night in Eindhoven

oh waar ben ik..
en wat doet mijn hoofd pijn..

en ik dacht net nog dat het allemaal zo erg mee zou vallen.. en dat alles goed zou komen.. warm.. ik draai mezelf om.. oei .. niet goed.. vooral niet draaien besluit ik..

mischien moet ik ook water drinken..mijn lippen maken smakkende bewegingen maar de binnekant van mijn bek is zo vertieftes droog! ik proef met mijn verfijnde smaak dooie rat in mn mond.. dit is zo niet fijn..

niet goed! tot overmaat van ramp merk ik bij mijn 2e poging om naar een kouder deel van het bed te rollen dat daar iemand ligt!!.. zal ook wel zijn bed zijn denk ik.. dit is zo heel erg niet goed..

hoe laat is het?.. ik moet iets van water drinken want mijn mond lijkt wel op een droge boterham met oude kaas en schimmel..

waarom kon ik ook al niet naar het koudere deel van het bed.. oja daar lag iemand..

en ik moest vooral stil blijven liggen.. mn hoofd..

probeer me wanhopig iets te herrinneren van gister avond..het was leuk geloof ik, maar ineens werden we eruit gezet.. vraag me af waarom? maar denken doet op dit moment erg veel pijn dus probeer maar even verder te slapen.. dorst .. nog steeds..

smakkend en stinkend sleep ik mij naar de toilet van het studentenhuis waarin ik wakkker ben geworden.Ik probeer wanhopig de omgeving in de op te nemen maar mijn adaptatie vermogen is op dit moemnt nihil.. toch lijkt dit in geen opzicht op het kasteel wat ik voor ogen had van mijn droomprins.. de droomprins was ook al niet helemaal hoe ik hem bedacht had in werkelijkheid geloof ik..

dus gisteravond was een kleine deceptie.. voor mij in iedergeval.. voor hem denk ik ook.. gezien de slechte toestand van mijn gezicht ( nog maar te zwijgen over de geur die ik uitstraal) kan zelfs iemand met heel veel fantasie niets prinsesserigs maken.. not even een 2e hands jonkvrouw.. de brandstapel zou eerder een gedachte kunnen zijn bij het zien van mijn verschijning.

en dan voel ik het! ja hoor daar gaan we dan..


als een golvende beweging startend in mijn tenen, die zich dan door mijn weke knieen, ruggemerg, en hals naar mijn mond begeeft.. speeksel loopt in overvloed mijn mond in, die op zin beurt in in navolging van de eerder genoemde beweging opend en ja hoor.. ik hang kotstend boven de wc tussen te veel corporale spreuken. ik begrijp ze even niet maar verzeker mezelf dat dat later wel komt..wat het er allemaal niet beter op maakt.daar sta ik dan.. in een te groot overhemd op mn teentjes.. als een zwaantje tussen het pek.. handjes tegen de muur geklemt en weer start de beweging vanuit mijn tenen.. de rest van mijn lichaam volgt gretig... t

erwijl ik mijn haar wegstrijk van mijn plakkerige voorhoofd, gevolgt door de ietswat ongecontroleerde beweging van de achterkant van mijn hand, waarmee ik het laatste stukje overgebleven half verteerde friet van mijn lippen wrijf loop ik de toilet uit...

en bots ik tegen wat ik gister avond nog aanmerkte als man-van-mijn-dromen-maar-waar-ik-nu -sterk-aan-twijfel zijn moeder!! what de fuck doet die hier nou? moederdag met het dispuut? oh ja hel leuk..

ik moet weg hier!is this hell? did I die last night? Goede morgen, ik ben uhh... het meisje in het overhemt van uw zoon en ik ben zo weg!.. laten we het hier bij houden. voorzichtig omdraaien, niet omvallen rechtop bljven staan en zo gewoon mogelijk weglopen.. en douchen!

man-van-mijn-dromen-maar-waar-ik-nu-sterker-dan-ooit-aan-twijfel ligt in niet veel betere toestand en iets wat genante positie als neergeschoten wild in zijn bed.. He hallo.. uh.. waar liggen je handdoeken? en de PCM? je moeder staat beneden in je huis.. denk meld het je even..

er komen zoveel vragen in me op op dat moment dat het pijn doet.. nog meer pijn. hoe kom ik snel hier weg? hoe voorkom ik dat ik beneden niet nogeens tegen mams lief aanloop? hoe ga ik in godsnaam rijden? waar is de autosleutel? waar is mn telefoon? mijn kleren?

rondkijkend in de kamer kan ik het meeste nog vinden en mijn lingerie had ik gelukkig nog aan.. (scheelt weer een heleboel vragen) de vraag wat we hebben gegeten is 5 min gelden ruimschoots beantwoord en word nu bevestigd door de sate vlek in mijn jeans..

waar zijn mn vriendinnetjes?.. smsjes van adressen vind ik gelukkig later per sms en het verzoek om ze daar op te halen in mijn gsm die ik weer onder het bed vond.. bukken is niet fijn en ik vraag me af waar man-van-mijn-dromen-maar-waar-ik-nu-heel-sterk-veel-sterker-dan ooit-ever-ever-ever-aan-twijfel blijft met de PCM!

stukje bij beetje raap ik in 5 min mijn leven een beetje bij elkaar (mn waardigheid in 1001 stukjes daargelaten) en smeer ik iets op mn hoofd zodat ik enigsinds levend lijk (levend lijk) veel parfum helpt tegen de drank lucht die uit mijn porien komt.. denk ik..maar maakt me tegelijkertijd ook zo misselijk dat het in mijn tenen al weer bgint te tintelen.. ondertussen heeft het orkest in mijn hoofd een bastrompet en groter slagwerk aan laten rukken en repeteerd er lustig op los..

ik moet echt gaan.. sorry,ja was heel gezellig.. we bellen..dankje voor het slapen..

1 opmerking:

  1. Ik.kom.niet.meer.bij!!!!!! HAHAHAHA wat ben je ook een heerlijk mens Liekie! X eef

    BeantwoordenVerwijderen