maandag, mei 31, 2010

kleine piemels en harde tepels

HAHA!! BUSTED!

jij leest peimels en harde tepels! Mooi dat dat je aanleiding geeft tot het lezen van deze blog.

snap het ook wel, met deze temperaturen buiten is het een stuk minder sexy om je heen als in de zomer wanneer het lekker warm is. Niet zo gek dat je dan zo aandachtig reageerd op een titel als deze..

Ik heb het koud. ijskoud. mijn hele lichaam is koud. rrrrrrr De verwarming maakt het geluid van een koude diesel motor om mijn huisje dusdaning warm te stoken dat zelfs een aan haar rolstoel gekluisterde bejaarde nog zou verlangen naar haar bikini. maar ik weiger vastberaden en pertinent om als een michelin-vrouwtje door mijn huis te rollen. het word winter, en dat zullen we weten. Ik word er niet warm van, al zijn er mensen die warme gevoelens krijgen bij het vooruitzicht op kaarsjes kerst en alles wat daar bij hoort.

ik kijk liever uit naar de zomer, waarin tot laat geroezemoes en geklingel van glazen is te horen in de gezellige straatjes van Haarlem. Zomers waarbij de rose uit de hemel lijkt te komen en de zon nooit ophoud met schijnen. zomers met zwoele avonden aan het strand, veel blote mannen lijven, gebruind in de zon, schitterend in het avondlicht bij een ondergaande zon, of kampvuur. ondertussen kan de verwarmng iets lager.. van dit soort gedachtes krijg ik het wel warm.

Ik kijk weer naar buiten schroef toch maar de knop om hoog.. als een koude dieselmotor met gierende banden gaat mijn verwarmig aan het werk. het lawaai in mijn kamer is niet te harden en de fijne tonen uit mijn ipod gaan totaal verloren, niet echt sexy.. Buiten is het te koud om me sexy te voelen. Geen blote beentjes en ondeugende pumps met mooie rokjes en lieve jurkjes maar dikke maillots en lompe laarzen. Geen goudglanzend decolleté bij avondlicht met zicht op mijn sleutelbeentjes maar een coltrui tot aan mijn oren opgetrokken.

Wanneer ik naar buiten ga, correctie.. MOET, ben ik, vanaf deze week tot pak-hem-beet maart zo belachelijk dik ingepakt dat ik amper vooruit kom. En de zwarte wollen muts met bijpassende handschoentjes aan mijn handjes geven me naast heerlijke warmte, ook het sex-appeal van zwelgje. Mijn shorter-than-short mini-ikvoelmevandaagzosexy-rokje waagt nog wel eens een poging om uit de kast te komen, maar gecombineerd met eerdergenoemde dikke maillot, en extra sokken, zie ik eruit als een incontinentie-luierdragende vrouw van 36 die er uit wil zien als 16... Dus nee sorry. die aanblik gun ik de wereld en mezelf niet dus beter blijf ik binnen. Ik heb wel eens een sexy Santa-Clausjurkje overwogen.. (optimistisch als ik dan toch weer blijk te zijn.) Zo één die ze rond deze tijd bij Café Hooters gaan dragen..je weet wel...

Gehuld in rood fluweel met witte bondrandjes zie ik mezelf al vrolijk Haarlem door huppelen. in die gedachte sneeuwd het, zijn de lichtjes in de straten als kleine sterretjes en is het helemaal niet koud..)(dat aanzicht gun je de wereld dan weer wel? wat ben je toch weer lekker schizofreen!)

Maar de vrees dat ik in mijn buurtje aangezien wordt voor een lady-of-pleasure, wat niet geheel ondekbaar is in mijn buurt, weerhield me ervan.dat dan nog wel. Nee, ik heb niet zo veel met deze maand. En ook niet met die nog gaan komen.

Op mij is de term feestmaand dan ook totaal niet van toepassing. doe je ding, ik zal jullie niet weerhouden. Ga maar los met je gehos in non-sexy ski-outfits. Slinger het ijskoude! bier maar uit de tap maar ik doe er gewoon niet aan mee. Liever sluit ik me op in mijn huisje en kom er niet uit eer er weer wat warmte van een zonnestraal te voelen valt... zo rond de lente dus.Tot die tijd staat de verwarming in de 6e versnellig van mijn dieselmotor met gierende banden en loop ik rustig in mijn sexy jurkjes, rokjes, bikini en killer heels -manolo blahniks-look-a-likes door mijn huisje te paraderen. Al ben ik snel uitegeparadeerd op die schamele 50 M2. maar toch..

ben jij ook zo van de zomer? Wees welkom. Dresscode: lijkt me duidelijk. nee, ik run geen bordeel. Daarvoor moet je 50m verder op zijn. al las ik laatst in de krant dat in veel hotels ook bordelen zitten, wellicht is er aan de overkant nog een kamertje te huur. Zwaai dan wel even als je aan de overkant op je balkon in de kou een sigaretje staat te roken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten