vrijdag, december 10, 2010

hard

Altijd vol hoop,
hoop op jou, op liefde
mijn hart, 
Het maakt mijn hart zoals het is.
mijn warme mooie hart

altijd vol liefde voor jou.
vol hoop,
hoe zeer het ook
deed.
en ik dacht dat ik het inzicht had


maar alles wat ik deed was het lot bedriegen


om bij jou te zijn


en als dit opgeven is, 
dan ben ik aan het opgeven
ik geef de liefde op, de hoop op liefde.
op ons


en ik loop weg
weg van jou


en al het mooie wat ik in jou zie


en ik weet dat ik het lot heb bedrogen om bij jou te zijn


en ik zou nooit weglopen voor liefde, ik had altijd hoop in mijn hart
maar ik geef het op omdat het zo kwetst
en het laat me in stukken vallen.


ik loop weg van jou
en al het mooie wat ik in jou zie, 
en ik voel weerstand, 
ik voel liefde, 
ik voel pijn omdat ik opgeef


ik wil niet achterom kijken
niet kwetsbaar zijn 
maar jij hebt me geraakt.


en ik bedenk me dat wat ik op geef 
niet echt was
ik heb het lot bedrogen om bij jou te zijn

mijn hart gegeven


om bij jou te zijn


de hoop is op, mijn hart blijft leeg achter
gesloten voor meer verdriet en teleurstellibg
voor jou


ik geef op
mijn liefde voor jou
het mooiste wat ik ooit bezeten heb
en het doet pijn
soms is alles niet genoeg


maar ik heb jou liefgehad.
ik heb liefgehad.

ik kan liefhebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten